divendres, 7 de juny de 2013

CLASSES ESTIU 2013


Vindàs aquest estiu a cosir al Tela Marinera?
:)
Si vols venir, et compres un abonament de 6 classes que val 50 €
Pots venir de dilluns a divendres de 10 a 1 i de 5 a 8 menys el dimecres. Tu tries quin dia vols venir, si vols venir matí i tarda, només matí, cada matí, cada tarda, una si una no....tot sense previ avís...sempre t'estarem esperant a la botiga. Si vols pots portar-te la teva màquina de cosir, sinó entre totes compartirem les màquines que tenim.
Aquest abonament el pots fer servir tot el més de Juliol, fins el 9 d'Agost, i la primera quinzena de Setembre. Si vols comprar més d'un abonament cap problema.
Farem les vacances del dia 12 al 31 d'Agost :)

4 comentaris:

Olga Cabello ha dit...

Quina tentació Marta.

Un petonet.

olga

Agus Albiol ha dit...

jo crec que vaig a caure en la tentació .... ja fa temps q no hi vaig !!!!!!

ANNA ha dit...

Jo vindrê!, ja tinc ganes!, un petó.

Edurne ha dit...

Hola!
Qué bonita se ve la tienda, algún día te aseguro que voy a conocerla!! Se ve que haces las cosas con cariño y mucho gusto!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...