divendres, 23 de desembre de 2011

TM (1)

Que tingueu un molt bon dia!

Les galetes i la foto, de l'Iciar
gràcies

He pensat una cosa, divertida!
Perquè no poseu o escriviu TM en els llocs més originals que pogueu imaginar com ara en aquesta galeta? Després m'envieu la foto i la poso al blog. Pot estar bé oi?
Ho podriem fer duran tot l'any, i abans de Nadal donar algun premi a la més divertida o original.
M'agrada, m'agrada.
Aquestes són algunes fotos quevaig fer jo fa temps.
No entraran en el concurs però us les ensenyo:




Fins aviat
Marta del TM

4 comentaris:

susana ha dit...

Em sembla una idea genial!!! Prenc bona nota!!
Bon dia!!!
S.

Anònim ha dit...

Marta! m,'encanta la idea!! sí, sí, m'apunto! per cert, des del primer dia que la vaig veure m'encanta la foto de la platja, la de l'aigua amb les mans agunatant les pedres, que maca! un petonas i que passeu molt bones festes! avui al final no puc pujar... Montse Belisario

Toffe ha dit...

Es una idea preciosa!!!
Os deseo lo mejor para estas Fiestas y el nuevo Año ;))
Un besote

Antònia ha dit...

Es molt bona idea!!!!! M'apunto.
Petons, que passeu molt bones festes!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...