diumenge, 11 de desembre de 2011

Deures: un arbre de Nadal

- Què tens de deures aquesta setmana?
- Haig de fer un arbre de Nadal per decorar la classe - em va dir la Maria.


YUPI !!!!!! vaig pensar.
Les mates, l'anglès, i la lectura ho va fer aquests dies passats, però els deures més divertits, l'arbre de Nadal, l'hem fet avui.
Mireu la que hem liat aquest matí a la botiga !


La Maria i l'Aida una seva amiga, han cosit l'arbre de Nadal. Han buscat i rebuscat tots els retalls de color verd que tenia en calaixos, caixes i bosses. Sobre la marxa, ens hem inventat aquest patró, i la veritat és que els hi ha quedat guapíssim. He intentar fer xantatje a la Maria perquè me'l deixés tenir a la botiga, però no ho he conseguit, diuen que demà mateix el porten al cole.
La Berta també ha tingut molta feina, ha dibuixat, fotocopiat, retallat, decorat i escrit un munt de felicitacions de Nadal pels seus amics de la classe. Crec que hi haurà purpurina a la botiga fins al 2013!










Jo les he ajudat una mica a les tres però també he cosit ... , però això ja serà un altre dia.
Fins demà
Marta del TM

16 comentaris:

Barbara ha dit...

es super original me gusta mucho!!!

Reyes "El telar de mi abuela". ha dit...

Es una monada y muy original.
Besitos

iaia.imma ha dit...

És molt original i segur que ha estat força divertit.

Alicia ha dit...

Ese si que es in lindo arbolito navideño
Y una idea muy ingeniosa

Antònia ha dit...

Ja tinc ganes que sigui dimarts per veure'l!!! Ha quedat genial!

Júlia ha dit...

M'agrada molt!! Carai quines idees que teniu!
A veure si em puc pujar la setmana que ve des de l'Hospitalet a fer-vos una visita!
Petons

Anònim ha dit...

que bonic i original!!! m'encanta! un petonas! Montse Belisario

GEMMA ha dit...

Molt maco. A en Nil, a l'escola li han demanat de fer un mitjó. al farem aquesta tarda després de classe. A veure si ens inspirem tant com vosaltres!!

Susana ha dit...

M'encanta, nosaltres ahir també vam fer uns guarniments per l'arbre amb els meus fills i van difrutar moltíssim. Com els hi agrada que estiguis amb ells/elles i fer coses junts. I si a sobre nosaltres podem cosir millor que millor.

Cristina ha dit...

GENIAL,GENIAL,GENIAL!

Elizabeth ha dit...

Muy original, me encanta! muy muy bonito...
besos.

Sarah ha dit...

És molt original, k bonic per penjar!

Marga ha dit...

Quin arbre de nadal mes original i segur que la nenes s'han divertit molt
Petonets!!!

Montse ha dit...

Molt original i divertit per fer amb nenes!!!

cecistar ha dit...

Precioso ,me encanto .felicidades.
Cariños.
Ceci.

Groove-Pizpiretta ha dit...

Precioso! No puedo decir nada más! Bueno si envidia cochina porque yo quiero uno!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...