dijous, 15 de desembre de 2011

Cada hora, una foto: les 10 p.m. i última

Cada hora ...una foto

Últimes fotos, espero que us hagi agradat la presentació d'avui, la questió és passar-s'ho bé i jugar una mica a ser diferent. M'ha portat més feina que de costum, i no he sigut gairé puntual en les publicacions però..... ha estat bé.
Demà farem alguna altre cosa, ja veurem.

De moment disfruteu amb aquestes últimes fotos, i al final.....el tutorial.




La idea la vaig treure del blog MODA BAKE SHOP, el tutorial AQUI
Les teles que he fet servir jo, les podeu comprar al Tela Marinera en persona o encarregar-les per correu electrònic a marta@telamarinera.cat, les referències les podeu trobar a TELES, a la dreta del meu blog.
Les teles que han fet servir en el tutorial de Moda Bake Shop, també les tinc.
És un layer cake de la col.lecció RUBY.
Bona nit
Marta del TM

10 comentaris:

guajira83 ha dit...

A mi me ha encantado las fotos, porque el quilt es muy lindo, de colores muy alegres, gracias por el tutorial,y el bebe es lo más lindo!!!es la mejor labor sin duda,me imagino.

meyra66.mari carmen ha dit...

¡la labor es preciosa, pero el bebe es lomás de lo más precioso! un abrazo

Mabely ha dit...

Si que ha merecido la pena¡¡ ESTa muy divertido ver cada hora un entrada jajaja¡¡¡¡ Casi es adictivo jajaja¡¡¡ Que bonito el resultado¡¡

Anònim ha dit...

Una passada Marta!!!!! i aquest nen tan macooooo!!!!! jejeje aquests dies vaig molt enfeinada i no tinc temps de cosir... i al entrar al blog me'n venen unes ganes!!! Fins aviat! NU

iaia.imma ha dit...

Mira Marta ha estat genial, però el "bebito" una preciositat.
Sempre surt l'instint maternal ^_*

Fils i robes ha dit...

Quina activitat!!! Es nota que fas les coses amb molta il lusió. Tens molt bones idees. Cada dia penso....a veure quines fotos posa la Marta de Vic?.......l

Anònim ha dit...

Vaya currada...!
Mari Carmen D.

Rosi ha dit...

Que belleza pero por tirada doble, felicidades por tanta dulzura.
Saludos.

Judit ha dit...

Marta!!! Ets genial!! Però quina feinada!!!

Núria ha dit...

M'agrada... si Sr. mol bonic.
Ahhh que no era ancara seguidora d'aquet de blog i mi acavo de fer.
Ahhh quin " bebito " una cucada!! núria. unmardecoses.blogspot.com
mitjarmilla.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...