dimecres, 14 de desembre de 2011

Bola de Nadal de patchwork

Em fa una pena no recordar-me on vaig veure el tutorial per fer aquesta bola!
Era en un dels blogs que tinc adjunts en el meu, era en anglès, però no soc capàç de recordar-me de quin era.
Si algú el troba que m'ho digui si us plau i ho posaré.
La questió és que em va agradar tan que ja la tinc feta,
espero que us agradi com ha quedat,
jo la trobo molt original.



Fins aviat
Marta del TM
PD: Gràcies a la Susi que m'ha deixat un comentari amb la direcció d'aquest BLOG on podeu veure com es fa la bola. Tot i així no és el lloc on vaig veura-la jo, perquè la meva té 9 rodones.
Ja ho he trobat, era AQUI.

7 comentaris:

SUSI ha dit...

Hola, Marta,

Passo de tant en tant pel teu blog tot i que normalment no faig comentaris. M'agrada molt el que fas. Si no m'equivoco, el tutorial al qual et refereixes es troba en el següent link: http://zakkalife.blogspot.com/2009/11/craft-project-felt-christmas-ornament.html

Fins aviat
Susi

Reyes "El telar de mi abuela". ha dit...

Qué bonita!!!!!

"TELA MARINERA" ha dit...

Moltes gràcies Sussi, tot i que ho vaig veure en un altre blog, ho poso.
Marta del TM

el puesto de mila ha dit...

Muy bonito adorno gracias por indicar donde la sacaste.Besos

Susana ha dit...

M'encanta! I amb aquest color encara és més maca!!!

Barbara ha dit...

gracias guaapaaa por pasarlo la verdad es q la bola es preciosa!!

Rosi ha dit...

Que linda es, lo mejor es que compartes detalles de su existencia, felicidades por ser tan compartida.
Saludos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...